Ik bied voor de partners van mensen met Parkinson of jonge mensen met dementie een partnergroep aan. Dit is een lot/deelgenoten groep alleen voor partners. Belangrijkste is dat je kunt delen en vragen aan elkaar kunt stellen.
De omgeving (familie, vrienden, buren etc) zien en begrijpen vaak niet wat er daadwerkelijk aan de hand is. Daardoor kun je je als partner alleen voelen staan en is het fijn om met andere partners, die in dezelfde situatie zitten, in gesprek te gaan.
Het is een informeel moment, waar alles besproken kan worden. Van vakanties tot hoe ga je naar je werk tot wanneer is een verpleeghuis aan de orde tot de gekke en mooie dingen die je mee maakt.
Ik verzorg de koffie en thee, met wat lekkers. Ik begeleid het gesprek zo min mogelijk, want het gaat om de partners die informatie uitwisselen.
Jonge mensen met dementie:
Het is 1x per 8 weken op de maandagavond van 19.30-21.30. Op de avond zelf plannen we een nieuwe datum.
Kosten: €3,-.
Parkinson:
Het is 1x per 8 weken op dinsdagavond. De eerste keer is 20 mei van 19.30-21.30. Op de avond zelf plannen we een nieuwe datum.
Kosten: €3,- per keer.
Waar: Laakweg 1, Nijkerkerveen. Parkeren op de oprit.
Ps mijn ruimte bevindt zich op de 1e verdieping, waar alleen een trap aanwezig is, geen lift.

